دانلود خلاصه جزوه کتاب مدیریت تحول اداری سازمان

دانلود خلاصه جزوه کتاب مدیریت تحول اداری سازمان

0 227

دانلود جزوه خلاصه مدیریت تحول اداری سازمان  
تالیف دکتر مسعود احمدی فصل های  1,2,3,4,6

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf خلاصه کتاب مدیریت تحول اداری (سازمان) بارویکرد پژوهشی به نظام اداری ایران تالیف دکتر مسعود احمدی می باشد. این فایل شامل 6 فصل جزوه مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. 

خلاصه جزوه  مدیریت تحول اداری (سازمان) دکتر مسعود احمدی (این  فایل تایپی و خلاصه نویسی  در کلاس درس  استاد  انجام شده است )

فصل اول:
مفاهیم مدیریت دولتی

مقدمه
در دنیای امروز و در عصر اطلاعات لزوم” اصلاح دستگاه اداری” به منظور افزایش کارآمدی، اثربخشی و افزایش قابلیت امری اجتناب ناپذیر است.

اما این امر به معنی وجود” یک بهترین را” برای همه دولت ها و مدیران نیست؛

چرا که ساختار فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشورها متفاوت است.

وجود این تفاوت ها ایجاب می کند که دولت ها، ضمن مطالعه و شناخت چگونگی اصلاحات انجام شده و استفاده بهتر از تجارب
آنها،به واقعیت ها و شرایط موجود کشور خود نیز آگاهی کامل داشته و با رعایت اصول و کلیات مولفه های تحول در این مسیر اقدام موثر نمایند.

۱-۱ .تعریف مدیریت دولتی
برای تعریف و شناخت مدیریت دولتی، چهار رویکرد اساسی شامل: “عقل کاربردی” و” تجربه عملی” و ” دانش علمی” و چشم انداز مرتبط با آن نیاز است.

با این توصیف کوتاه، ضمن بیان چند تعریف، تعریف جامعی از مدیریت دولتی ارائه و به ابعاد آن پرداخته می شود:
مدیریت دولتی” آن بخش از “اداره امور” است که در یک عرصه سیاسی به وجود می آید و مجری تصمیمات مربوط به خط مشی های عمومی در یک سیستم سیاسی می باشد.


راهنمای استفاده

دانلود خلاصه جزوه کتاب مدیریت تحول اداری (سازمان) دکتر مسعود احمدی,خلاصه جزوه کتاب مدیریت تحول اداری (سازمان) دکتر مسعود احمدی,جزوه مسعود احمدی,کتاب تحول اداری مسعود احمدی


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

20,000 تومان